sopotfringe.pl

Sopot deptak

Sopot deptak

Zarabianie Dzienniki zawartość wymaga zmiany w perspektywie

Take it online w celu zwiększenia przychodów

Wydruk nie jest martwy, ale to świszczący oddech, i nikt nie wie o tym lepiej niż ty, wydawcy. Przychody z reklam spadają, nakład spada, a nawet dużych firm, takich jak gazety McClatchy stoją ogromne zwolnień. Trzeba znaleźć nowe sposoby na zarabianie treści, jeśli publikacja będzie nadal kwitnie.

A chodzi o to, może to być łatwiejsze niż ci się wydaje, bo nie ma na celu radykalnej modernizacji technologii lub całkowicie zmienić operacje edytorskie zarabiać na publikację. Po prostu trzeba zmienić sposób myślenia o publikacji.

Spójrz na to tak: Jeśli wprowadzono filmów, należy zaoferować im tylko w teatrach, a nie na DVD i kabla? Nie, oczywiście nie. Można by udaremnić swoich odbiorców, oszukać firmę z przychodów, a ostatecznie z rynku.

Ale kiedy priorytet publikacji drukowanej – czy to gazety, czasopisma, czasopisma lub katalog – jako głównego produktu i dać tylko przechodząc uwagę na treści online, traktując go jak nic więcej niż zaniedbane ekstra, robisz to samo ,

Wybrani wydawcy uznają, że artykuły prasowe on-line i archiwa gazet i innych rodzajów treści, stanowią integralną, jeśli nie podstawowym, część ich linii produktów. zarabiać na ich treść, dotykając nowe kanały digital publishing i poszerzenia ich reklamy online.

Widzowie online dla swojej publikacji druku

Czytelnicy migracji online w dużych ilościach.

Pew Internet American Life Projekt znalazł się w 2006 roku, że 70 procent Amerykanów są internauci. Globalnie, Marketing Group Miniwatts, która biegnie InternetWorldStats.com, szacuje liczbę na 1,4 mld euro, czyli około 21 procent ludności świata.

Tacy użytkownicy z Internetu średnio 33 razy na miesiąc, według najnowszych danych Nielsen Online, a odwiedzić 1450 stron internetowych, wydając średnio 48 sekund patrząc na każdej stronie.

Artykuł dzięki: