sopotfringe.pl

Sopot centrum

Sopot centrum

Wyrównaj doświadczenia klientów z oczekiwaniami klientów przy użyciu sześciu sprawdzonych strategii

Czy Ty Realizacja Twojej marki obietnice? Sześć Strategie aby wyrównać swoje doświadczenia klientów z oczekiwaniami klientów

Dobrze zaprojektowany doświadczenia klienta oznacza, dopasowując każdy punkt kontaktu z klientem, każdego „punktu styku” z marką obietnicy.potrzebujesz funduszy na dom? Weź kredyt Wiele firm tout wyjątkowość swojej marki, ale nie uda się konsekwentnie realizować swoich obietnic. Oczekiwania są następnie przerywana a marka eroduje w czasie, ponieważ klienci mają wiele innych opcji do rozważenia.

Sopot centrum

Lippincott Mercer, czołowy doradztwo w zakresie strategii marki, mówi, że marka jest transmitowany w każdej interakcji z klientem w czasie trwania związku. I okazało się, że interakcje ludzkie mają największy wpływ na to, jak klient czuje się marki.

Każdy punkt styczności z firmą albo wzmacnia lub chipy daleko na wiarygodność swojego deklarowanego obietnicy. Czy rozłącza marki dzieje się w Twojej organizacji? Badania pokazują, że pobyt z firmą, która dostarcza doświadczenie, które odpowiada naszym oczekiwaniom i ich obietnice.

Sopot centrum

Aby zapewnić wyrównanie marki i lojalności klientów, realizują sześć następujących strategii:

1. Określić punkty styku swojej marki-od pierwszego kontaktu do obsługi posprzedażowej. Wykreślić je więc uchwycić sekwencję zdarzeń i każdy możliwy punkt kontaktowy w każdym kanale interakcji i na każdym etapie procesu zakupu. Należy mieć na uwadze, że doświadczenie klienta często trwa długo po tym jak ktoś opuszcza sklep lub nawet strony internetowej.

2. Analizowanie jak dobrze dana organizacja dostarcza na swojej obietnicy w każdy punkt. Zidentyfikowanie luk, jak również żadnych przeszkód w dostarczaniu na swojej obietnicy, takich jak najbardziej rozpowszechnione zidentyfikowane przez Lippincott Mercer:

Artykuł dzięki: