sopotfringe.pl

Sopot turnusy rehabilitacyjne

Sopot turnusy rehabilitacyjne

3 pomysły na zwiększenie zadowolenia klienta

Znakomita obsługa klienta jest ewolucyjny proces, który może trwać miesiące lub nawet lata w rozwoju. Poprawa satysfakcji klienta musi zaczynać się od kultury zarządzania wykonawczej w dół przez organizację. To musi być zakorzenione w firmie tak, że każda decyzja koncentrować się na tym, co potrzebuje klient chce lub żądania.

Z linii produkcyjnej do recepcjonistki, twoja twarz klient powinien zawsze mieć spójny przekaz usług i jakości. Jeśli te wiadomości nie są przenoszone na każdym poziomie organizacji, klient będzie w końcu znaleźć konkurenta i pójść gdzie indziej.

Oto 3 pomysły na poprawę satysfakcji klienta w firmie produktu lub usługi:

1. Słuchaj – prosty krok w kierunku zaspokojenia swojego klienta jest, aby słuchać swoich potrzeb i potrzeb. Jeśli uważasz, że wiesz więcej o tym, co klient chce, niż oni, będzie się z działalności w krótkim czasie.

2. Bądź szczery – Kiedy zaczynasz słuchać klientów i skupienie się na swoich sprawach, nie będzie to czas, kiedy nie można wykonać z ich oczekiwaniami. W niektórych przypadkach są one będą chcieli coś, czego nie mogą lub nie będzie w stanie dostarczyć, ponieważ nie ma sensu biznesowego. Szczerość przechodzi długą drogę w dostarczaniu wiadomości nie chcą słyszeć. Jeśli dostawa jest naprawdę szczera i prezentowane w ten sposób, że klient nie będzie się to podoba, ale będzie zrozumieć, jeśli informacje te są uzasadnione i partnerstwo jest silna.

3. Komunikacja – Jest zdrowy rozsądek mieć płynną komunikację pomiędzy partnerami i klientami oczekiwać tego samego. W obrębie każdej relacji, każdy partner ma obowiązek przekazania drugiej, jeśli coś jest nie tak, że może doprowadzić do większego problemu. Bez silnej komunikacji i mechanizmu sprzężenia zwrotnego, można założyć, klient robi OK, podczas gdy w rzeczywistości są sfrustrowani i gotowy do skoku statek.

Wiele firm tracą swoją drogę po stają się skuteczne. Dźwięk kasą zagłusza głos klientów domagających lepszych usług lub produktów. Kiedy firma zaczyna tracić z oczu swojej podstawowej strategii biznesowej i ich wartości dla klienta, firma może cierpieć dramatycznie. Poprawa satysfakcji klienta nie jest miło mieć, ale krytycznym funkcji w obrębie każdego biznesu.

Artykuł dzięki: