sopotfringe.pl

Sopot opinie

Sopot opinie Jednocześnie, wydań internetowych otwierają nowe opcje subskrypcji, umożliwiając pobierają opłatę za tę usługę cyfrową dostawy.

oOnline reklamowa – Project for Excellence in Journalism okazało się, że przychody z reklam w Internecie, podczas gdy spowolnienie, wciąż widząc wzrost dwucyfrowy, z całkowitym rocznym dochodów dolewania $ 15 miliardów dolarów. Wiadomości i prąd zdarzeń witryn objąć około $ 776 milionów z tego.

Mimo, że wydaje się wskazywać, że wiele publikacji druku nie udaje się odpowiednio zarabiać treści online, oznacza to również, że jest to szansa dla wydawców, aby wkroczyć i odebrać kawałek tego rynku.

Nadal korzystać z reklamy w Internecie jako wartość dodatek dla reklamodawców druku, ale także sprzedawać je jako odrębny, mocny produkt. Przestrzeń jest nieograniczona online i opcje dostawy znacznie bardziej bogata, począwszy od prostych reklam tekstowych do wysokiej jakości wideo. A ponieważ można śledzić nawyki użytkowników witryny, jesteś w stanie węziej kierowania reklam, aby dopasować swoje interesy.

oNewspaper archiwów internetowych – Twoja publikacja prawdopodobnie ma wieloletnie treści przechowywanych w formie papierowej lub na mikrofilmach. Migrują te archiwa online, a można zarabiać na treściach tam, jak również.

Naukowcy, genealogów i aktualności baz danych, takich jak LexisNexis wszyscy są skłonni zapłacić premię za archiwach gazet on-line ponieważ treść wciąż ma ogromną korzyść do nich. Często nie można znaleźć nigdzie indziej, i że niedobór zwiększa jego wartość.

Można pobierać opłaty za dostęp do zarchiwizowanych treści i historycznych gazet on-line – Opłaty wahają się od $ +1,95 do $ 3,95 (USA Today) za artykuł – lub oferować archiwa za darmo i sprzedawać reklamy online mają być dostarczone wraz z zawartością. Pomysł równoczesnego wytwarzania zarówno w druku oraz wydań elektronicznych może wydawać się trudne, ale tak nie jest.W rzeczywistości może to być dość proste, jeśli użyć jednej z niewielu firm, które oferują oprogramowanie i prawie gotowe rozwiązania dla cyfrowego dostawy.

W tym momencie, nie ma powodu, że każda publikacja nie powinna oferować bogate treści online, który jest co najmniej równy produktu druku.

Gazety i inne publikacje drukowane są w krytycznym etapie wydawnictwo warszawa – jak omówiono między wydawcami ostatnio w Chicago – gdzie liderzy muszą dokonać wyboru, aby objąć internetowego dostawy i zawartości monetyzacji i przejść do świetlanej przyszłości, czy zatrzymać oferując te same stare wersje drukujące, aż oni po prostu znikną.

Artykuł dzięki: