sopotfringe.pl

Sopot co zobaczyc

Sopot co zobaczyc

Lojalność klienta Vs zakładników klientów

Kilka dni temu, jak pracowicie pisząc kilka sztuk do naszego newslettera, miałem trochę na epifanii o „lojalności klienta.” Właśnie skończyłem czytać kolejny artykuł o tym, jak stary dobry lojalności klientów upadł na drogę dinozaurów. Nasz nowy globalny rynek daje ludziom tak wiele wyborów, autor twierdził, że „lojalność” jest po prostu po prostu nierealny cel. Jej argumenty były przekonujące, aby upewnić się, ale jakoś tak nie siedzi dobrze ze mną. Jeśli lojalność jest martwy, w jaki sposób możemy wyjaśnić wściekle lojalnych klientów takich firm jak Apple , Starbucks, Four Seasons, Harvard University, Lululemon, Southwest Airlines – lista jest długa.

Wtedy to do mnie dotarło. Ten nowy globalny rynek nie zginął lojalność. Co to naprawdę robi to świeciło jasne światło na prawdziwą naturę lojalnościowych za. Wysłuchaj mnie w tej sprawie – i jestem niespokojny, aby usłyszeć, co myślisz: W „starych dobrych czasów”, my, klienci zakupy w tych samych sklepach w kółko. Kupiliśmy od tych samych dostawców przez wiele lat. Z tego powodu, że zostały sklasyfikowane jako „lojalnych klientów. Ale było naprawdę? Po zatrzymaniu i myśleć o tym, dlaczego było to, że poszedł do tego samego miesiąca księgarni po miesiącu? Dlaczego kupować produkty spożywcze z tego samego sklepu? Dlaczego masz cały swój sprzęt z tego samego sprzedawcy? Według wszelkiego prawdopodobieństwa, zrobiłeś z nimi, bo do wyboru były ograniczone. Mogą oni mieli tylko jeden lub dwóch zawodników, bądź też mogą być tylko gra w mieście. To nie była lojalność, że pojechaliśmy do tych sklepów – to była sytuacja zakładników.

Zamiast zabijać lojalności klientów, co nasz nowy globalny rynek naprawdę zrobić jest wolny zakładnicy. Konsumenci mogą teraz swobodnie wybierać spośród szeregu umysłu paraliżujący alternatyw, a ponieważ tak niewiele firm są naprawdę angażowanie tych wolnych duchów oraz zapewnienie spójnego wartość, możemy skończyć z kolosalne drzwi obrotowych – lub „rezygnacji”, jak pod względem branży telekomunikacyjnej jest ,

Co to wyjątkowo udane firmy zrobili (jak wyżej wymienionych firm), które nie mają inni, to zrobili prawdziwą zmianę w ich organizacji do orientacji na klienta. To nie tylko wargi usługi do nich, albo podobny element na misji. Oni naprawdę zrozumieć, że lojalność to ulica dwukierunkowa. jeśli chcesz lojalności od kogoś, najpierw trzeba zademonstrować lojalność wobec tej osoby. Trzeba dać im wartości – nie tylko przekonujące marketingową korkociąg, ale prawdziwą wartość. Klienci muszą uwierzyć, że troszczysz się o nich więcej niż ty swoje portfele. Struktury, zasady, praktyki i ludzie wszyscy muszą być skoncentrowany. Ekscytujące nowości, jak sądzę, jest to, że wszystkie te wolne duchy rzeczywiście chcą firm będzie lojalny. Wszystko co potrzebne jest spółką z odwagi i wizji, aby ją dostarczyć.

Artykuł dzięki: